KLÄDER! <3

Har handlat lite på postorder, både från Ellos och La Redoute och det har restulterat i två stycken stora paket till Lisa denna vecka. Just nu är jag underbart lycklig <3




Riktigt nöjd är jag! Detta är kläderna jag behållit och resten har jag skickat tillbaka :)
Ikväll blir det filmfilmfilm med Dexter (aka Jessicaaa) och imorgon är det ju alla hjärtans dag så vi ska baka chokladmuffins och imorgon blir det filmhyrning och mys. Ha en underbar helg! För det kommer jag att ha <3

Dagens låt:
The Cardigans - For what it's worth

// Glada Lisa

Kommentarer
Postat av: Marre

svar: DISSA INTE FOPPA LISA!! XD Han va ju fan en av VÄRDLENS bästa hocketspelare för i helvete!! XD

2009-02-13 @ 22:07:08
Postat av: Becka

Jag avgudar dina paint skills! <3

2009-02-15 @ 00:21:21
URL: http://rebeckav.blogg.se/
Postat av: Jessica

Finfina kläder Doakes!! älskar skjortsen!! ^^

ASTREVLIG helg vi har haft <3<3

2009-02-15 @ 13:28:54
URL: http://jecka1337.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0