Oscarsgalan och Ozontjoffset

Inatt var det Oscarsgalan och även fast jag jättegärna hade velat sett den så var det liiite sent för att jag skulle funka på skolan idag (det började runt 23.55 och fortsatt i flera timmar).
Men imorse fick jag reda på att Heath Ledger vann en oscar för bästa manliga biroll för sin roll som Jokern i The Dark Knight. Han förtjänade det, för han var så sjukt äckligt dukigt i den filmen. Sen kan jag skryta lite med att William Fichtner är med i den filmen, och han får spela mot Heath (om dock bara några sekunder)! <33
Andreas lär väl vara glad för att Wall•E vann bästa animerade film och jag är glad att Benjamin Buttons otroliga liv (Som jag är Jessica är grymt taggade att se på bio) vann 3 statyetter. Mycket trevligt :)

Idag stannade jag efter skolan med Julia för att vi skulle gå igenom våran redovisning. Hon snackade om någon hemsida hon hade hittat om ozonskiktet så nu när jag kom hem och kollade i min Mejl så hade jag fått detta lilla söta meddelande:


Hahaha, det där är våran glada Julia... xD

Dagens Låt:
Ryan Adams - Harder now that it's over

// Lisa - Honey it's over now


Kommentarer
Postat av: Jessica

Ingen blev förvånad att, the one and only man, Heath Ledger fick en Oscar...inte jag iallafall <3<3

hihi

2009-02-23 @ 19:49:52
URL: http://jecka1337.blogg.se/
Postat av: Julia

heath! <3

2009-02-24 @ 18:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0