Make some sense of this madness

Idag var det måndag igen. Måndag är väl inte min bästa veckodag, snarare det motsatta. Men idag var den helt okej, jag fick lite perspektiv på vad som är viktigt och midre viktigt.

Jag har hunnit med att åka skridskor på idrotten (och jag lyckades med att inte köra över någon xD), sen skrev vi en uppsats på svenskan, jag skrev om brott och straff. Tåls att tänka på, kan mord rättfärdigas? Jag tycker det iallafall, om det är fara för liv så är det "okej". Påvägen hem ifrån skridskobanan var himlen så otroligt fin att jag var tvungen att stanna och andas in stunden ett tag.
Sen ikväll har jag spelat CS med mina alltid lika trogna Ex-Grannar, Andreas och Rebecka! Tack för en trevlig omgång, även om jag skrek på er (obs, ANDREAS) några gånger.



Sen så vill jag tacka Hannah i min klass som gav en chokladboll till mig, du lyser verkligen upp en trist dag! :D

// Piraya-Lisa

Kommentarer
Postat av: Rebecka Vigren

Ih, Älskar att köra Cs med dig o Andreas! :D Du skulle ha hört mitt skrik när jag trodde att de va gisslan som kom bakom mig men sedan vände mig om för att finna att de va Andres! XD

2009-01-12 @ 20:12:52
URL: http://rebeckav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0