Öppet hus

Ídag på förmiddagen var det öppet hus på Nolaskolan. Det var ganska kul trots att jag hade Kemilabb som uppgift. Jag, Sara och Julia skulle koka vatten med hjäl av is och jag orkar inte förklara än en gång hur det funkar, har gjort det typ 1000 gånger idag. Det gick inte så bra i alla fall. Lyckades med uppgiften 4 gånger och misslyckades typ 12. En gång sprack bägar-saken och en annan så föll korken ut och kokhett vatten flöt över min hand.... Aj.

Dom andra programmen hade lite roliga saker för sig och det var kul att se så mycket folk springa ut och in ur klassrum och ösa runt i ljushallen. Ikväll blir det Kramfors Revy och sen fika hos Jessica <3

Jag är sjukt trött. Bara så att ni vet.

// Lisa


Kommentarer
Postat av: Becka

Åh, revyn var värkligen bajs skoj <3 vi måste gå på den nästa år också!! :D <3

2009-02-01 @ 00:55:39
URL: http://rebeckav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0