Värdelöst är rätt ord

Det är verkligen inte ofta jag tycker att en film är dåligt, men trots det så råkar min väg ibland korsas med någon otroligt dålig film och då vill jag bara sparka personen som har gjort den tills han/hon ber om ursäkt för det värdelösa skräp han/hon har skapat!
Här kommer en lista med de 10 sämsta filmerna jag kan komma på just nu, utan inbördes ordning:

* Harry Potter and the Order of the Phoenix (Eftersom jag är en trogen läsare av böckerna kunde jag inte bli något annat än otroligt besviken på denna sjukt värdelösa film som inte gör boken det minsta rättvis. Alldeles för kort och virrig)
* Nine Lives (VIRRIG HISTORIA AB utan något slut. Sen det faktum att William Fichtner är med i den är enda anledningen till varför jag inte har bränt den på bål... än)
* Wayne's World (Mike Myers spelar en loser som har en egen TV-show. Intromusiken tänker jag inte ens kommentera)
* Deep Fear (Världens SÄMSTA skräckfilm, jag minns inte ens vad den handlade om)
* The Rage (Världens NÄST sämsta skräckfilm. Patetisk är ett bra ord. Så dålig att den blev lite kul. Sen att det var en liten pervers dvärg med gjorde inte saken bättre)
* Jason X (10:e filmen i Friday the 13th serien, och Jason har alltid varit den mest värdelösa film-seriemördaren, och den här gången var han ute i rymden. Ursäkta, någon som luktar dålig parodi?)
* Alien (Kult, så jag antog att den i alla fall skulle vara lite bra, men nej. Den SÖG)
* Love and other Disasters (Romantisk komedi in my ass! AS-Tråkig film borde det ha stått istället)
* Donnie Darko (Ursäkta om jag är efterbliven, men jag förstår inte hur någon kan tycka att denna otroligt störda film är bra? Maskhål och läskiga kaniner som heter Frank låter ju kul, men nej.)
* Dirty Dancing (Förlåt Elin, men jag tål inte den här filmen. Jätte konstig är ett bra ord för den. "Nobody puts Baby in a corner!" Skaffa ett liv istället!!)



// Lisa - It was all yellow


Kommentarer
Postat av: Elin

Neeej, Dirty Dancing är ju en jättemysig söndagsfilm!! :D Haha, men det gör inget, klart du får tycka som du vill. :P Ha det bra, kram. (L)

2009-01-28 @ 17:46:16
URL: http://detvarengangen.blogg.se/
Postat av: Johanna

å, bra filmer där!

2009-01-28 @ 19:27:56
URL: http://hape.blogg.se/
Postat av: Emma

Åh, jag håller med om harry potter. DOm hade tagit bort så sjuk mycket (bra) grejor.

2009-01-28 @ 20:29:37
URL: http://quatropop.blogg.se/
Postat av: Marielle

NEJ LIISA!!! Oo HUR VÅGAR DU!! Oo INTE DONNY DARKO FÖR FAAN XD SLUTA UPP >:@ Annars kommer jag och kuttar lite gran i örat (A) mohahah ^^ <3

2009-01-28 @ 20:55:45
Postat av: johanna

Svar: Oj, ursäkta. Men jag såg bara på bilderna och tyckte att dom flesta filmerna är ganska bra. Men jag förstår att du tyckte det var konstigt. Nästa gång ska jag läsa. jag lovar!

2009-01-28 @ 21:21:39
URL: http://hape.blogg.se/
Postat av: Jessica

Wayne's World är faktiskt inte såååååå dålig, och int heller Jason X, Donnie Darko och Dirty Dancing ^^ hihihi, men vad kan jag förvänta mig av nån som inte en har sett världshistoriens dåligaste film "Touch of Pink", i jämnföresle med den så känns alla andra filmer i klass med lejonkungen ;) höhö.

ses till helgen Doakes <3<3 !

2009-01-28 @ 21:46:05
URL: http://jecka1337.blogg.se/
Postat av: Tesstamente

Jag håller definitivt med dig!!

2009-01-28 @ 21:46:42
URL: http://tesstamente.blogg.se/
Postat av: Becka

Inte glömmer jag de inte! :D Lisa, inser du att vi kommer umgås hela helgen?! XD Fredag blir de spelkväll, Lördag öppethus + revy och på Söndag skulle väll du sova över? ;)

2009-01-28 @ 22:12:04
URL: http://rebeckav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0