I would burn in hell to keep you safe

Den senaste helgen har varit väldigt trevlig.

I Fredags så for jag hem till Jessica på dan och vi såg på hela Gudfadern triologin. Dom var faktist väldigt, väldigt bra och genomtänkta. Al Pacino äger väldigt hårt kan jag säga. Vi blev klara klockan halv 5 på morgonen. Mohahaha.



I Lördags kom Elin, Marre och Becka hem till mig och vi åt Tacos. Sen for Becka hem och såg på Stolthet och Fördom (mums <3) och jag, Marre och Elin gick och hämtade Alex. Sen gick vi 4 hem till mig, åt lite chips, spelade lite Guitar Hero och såg på dessa filmer, innan vi somnade någon gång runt 6 på morgonen:

War, Inc (John Cusack äger <3. Den är filmen här så jävla klockren)
The Island
1408 (Än en gång: John Cusack äger <3)
Signs



Idag vaknade vi runt 12, gick och lämnade Elin vid bussen, Alex var en Zombie och jag och Marre gick hem till mig igen för att hon ville ha två Photoshots med mig. Jag tycker att hon var jävligt duktig som fotograf iallafall, så nu hoppas jag på att bilderna blev bra. <3

Ja, helt enkelt har jag haft en underbar helg. Det var faktist längesen jag hade såhär kul. Hoppas ni alla har haft det lika bra som mig. Nu ska jag äta och eftersom TV:n är lagad nu så lär det bli någon film ikväll. Vad annars? ;)

// Lisa - Hey, who do I have to shoot to get a fucking drink around here?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0