Vill du bli förnedrad eller vill du bli kysst?

Idag har jag degat runt och bara tagit det lugnt.

Vaknade imorse med Bo Kaspers på hjärnan, åkte till Marre där även Bea och Anton var, drack svartvinbärssaft, åkte hem till mig med Marre, såg på medans hon kastade ut kläder ur garderoben, skrattade onskefullt och tecknade som en galning. Hon fick en väldigt stor insperations våg över sig till sina Photoshots (kolla på det hon gjorde med Elin här. Så jävla snyggt!) Hon kastade på mig kläder, sprang upp och ned och mummlade lite galet för sig själv. Riktgt härligt att se någon så engagerad i något de tycker om. :)

Sen åkte hon hem, jag for på Preem och köpte en Ben & Jerry's Wich', la mig i soffan och läste en bok. Nu sitter jag här och lyssnar på Bo Kaspers. Cirkeln är sluten <3

// Lisa - Inte ett enda litet hårstrå av dig har blivit kvar.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag hoppas att boken var "Män som hatar kvinnor" ;)<33

2009-07-09 @ 00:40:53
Postat av: Marre

HAHAHA XD Var jag värkligen SÅ galen? ;)

2009-07-09 @ 22:58:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0