Both sides of the story

För att jag har officiellt 100 % sommarlov nu!
Inget mer jobb i sommar, det var sista dagen på ICA idag och det gick riktigt fort för det var varor som skulle ut hela tiden, kunder som ville veta vart Cream Cheese fanns och hyllor som behövdes frontas. Ja, det har såklart varit roligt att jobba på ICA men ni anar inte hur lycklig jag är att det är över för i år. Från och med nu blir det bad, sol och en hel del latning (med filmtittning såklart) på det här sommarlovet! <3

Sen har jag även spelat Tennis med Becka idag, det var jätte roligt faktist. Även fast vi fick jaga bollar vi råkade skjuta över inhägnaden. Ihh. Och jag fick Sms i natt av Jessica som sa att Michael Jackson var död. Kändisar borde inte få dö, det rubbar min världsordning.



// Hon som är glad som ett hus

Kommentarer
Postat av: Julia

Fredagmorgon.

Pappa: Michael Jackson har dött.

Fanny: Ofta. Hur dog han?

Pappa: Han satte en ananas i halsen.

Fanny: Cp....

2009-06-28 @ 16:56:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0