I could call you baby, I could call you dammit

Nu ger jag upp!
När jag är ledig är det mulet och när jag jobbar är det skithett och solen steker. Men jag har haft det rätt soft ändå, trots att Becka kom förbi ICA just när jag höll på att svettas sönder av att packa upp dricka, och berättade att hon skulle bada. Becka, du är sååå körd. Bara för att du kan bada medans resten av oss måste jobba <3. Men när jag kom hem (klockan 5) så gick jag ut och satte mig i solen, och det var perfekt temperatur, inte alls för varmt. Bara helt underbart. Sen satt jag där i tre timmar. Älska svensk sommar föralltid <3

Dagens låt:
Kings Of Leon - 17


// Das Drickamästare

Kommentarer
Postat av: Becka

Nu måste jag bara säga att det var skiiiihärligt att bada! Men du, du har bara två dagar kvar sen är du körd för att alla andra måste jobba, din lilla bajskorv <3 Och vi ska bada hur mycket som helst den här sommaren Lisa! Gällsta o Veusand, here we come!

2009-06-24 @ 23:44:18
URL: http://rebeckav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0