My weakness is that I care too much

Såg nyss på reprisen av MTV Movie Awards.
Det var riktigt kul och inte undra på att jag kände igen programledaren (han har ju gjort den här låten)
Sett att Brüno landade på Eminem, att Twilight vann typ 6 priser och att Kiefer Sutherland började "gråta" för att han älskade Ben Stiller.... ja det var ju lite roligt.

Måste bara påpeka att jag inte riktigt förstår den här hysterin över Robert Pattinson, som spelar Edward Cullen i Twilight. Han är ju skit ful! Men ändåså envisas folk (aka TJEJER) skrika såfort dom ser han. Jag tycker inte ens att Twilight filmen är speciellt bra. Böckerna är äckligt underbara <3, men i filmen så är Edward en riktigt tönt och Bella är helt enkelt skit tråkig. (Men åh andra sidan är hon seg som ett as i böckerna med. Då säger vi såhär: JACOB! Han är åtminstånde en riktig man. Tills sista boken. Hm... <3)


Titta bara på han!

// Lisa - But in the end it's always me alone

Kommentarer
Postat av: Becka

Han är jättebra skådespelare och han ser bra ut, enligt mig. Sen tycker jag inte det var rättvist att Twilight vann så många priser. Jag menar, hon som spelar Bella är INTE en så bra skådespelare ÄN och även vann hon det kvinnliga priset för "Best preformence" vilket jag tyckte va helt fel. Sen var det jättekonstigt att inte Benjamin Button var nominerad till nå mycke, för den filmen är jääättebra!



Men du måste ha blivigt glad när dom som spela Edward, Bella och JAcob skulle presentera trailern för "New Moon" eftersom han som spelar Jacob var MYCKET bättre än dom två andra på att presentera filmen! :)

2009-06-05 @ 18:02:07
URL: http://rebeckav.blogg.se/
Postat av: Sandra

HAN ÄR SÅ SNYYYYYYYYYYYYGG. Kollade Twiligt igår för tredje gången. Älskar filmen och älskar han. hahahah jag håller då med alla tjejer ;) längtar till new moon. Din rubrik kmr väl från papa roach's låt scars? älskar den låten. (L)

2009-06-13 @ 18:15:20
URL: http://chiicka.blogg.se/
Postat av: sara

du har ju verkligen kämpat för att hitta typ "fulaste" bilden på han också...

2010-01-11 @ 16:49:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0