PiggyBaby och BunnyTail

Söndag igen, som det brukar bli. Men nuförtiden (sommarlov!<3) spelar det egentligen ingen roll. Fast jag ska jobba imorgon, men det är väldigt chill.

På Midsommarafton var jag, tillsammans med andra, hemma hos Sara i Bredbyn och där åts det god mat, sågs på halva Slumdog Millionaire (slutet funkade inte) och hade det väldigt mysigt. Sovde över gjorde jag också, men de andra kunde inte sova för att jag snarkade <3

Igår så vaknade jag i Bredbyn och cirka en och en halv timme senare var jag hemma efter en biltur in i Bjästa för att köpa Ben & Jerry's (<3). Väl hemma laddade jag upp innan det kom lite gamla vänner. Elin, Marre och Becka närmare bestämt. Vi lapade den sista solstrålen, åt Pizza och Ben & Jerry's, sjöng Singstar och spelade Guitar Hero
Ja, jag vet att jag brukar klaga på det spelet. Jag har gett upp. Och precis som jag förutspådde så tyckte jag att det var skit kul. Fuck. Så nu är frågan inte om jag ska köpa det eller inte, utan helt enkelt om jag ska skaffa en bättre spelkonsol än min gamla trogna PS2 och sen köpa det. Nu blev det jobbigt, men vi får se hur det blir.
Jag och Becka var också uppe till 7. Vi drygade GANSKA mycket.



Idag så har jag gått runt i Docksta, ätit glass tillsammans med Marre och Elin, snackat lite med Dexter och tagit det lugnt. Nu blir det Pushing Daisies på 3:an klockan 19.00.

// En av de bästa Rebellerna <3

Kommentarer
Postat av: Becka

Åh va kul vi hade! MÅSTE GÖRAS OM, du hörde mig! PiggyBaby tror jag blev glad när hon fick vakna till "I'm Yours"!... eller inte :D <3

2009-06-24 @ 23:42:16
URL: http://rebeckav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0