How dare you say that my behavior is unacceptable?

Måndag igen och ännu en relativt slapp vecka väntar framför mig. Det är nämligen hälsovecka nu så det är både Afrikans Dans, Massage och Yoga som ska provas på framöver. Men dock har vi fysikprov på onsdag, men det ska jag förtränga sålänge. Dagen gick hyffsat smärtfritt idag, även fast jag och Sara höll på att somna på Fysiken. Haha.


(Jag på fredag. NOT!)

Av någon konstig anledning är det väldigt kallt inne just nu. Jag fryser huvudet av mig, så nu ska jag göra en kopp te och sitta med näsan i Matteboken.

Dagens låt:
Ryan Adams - Gimme a Sign

// Lisa - What you are doing is screwing things up inside my head.

Kommentarer
Postat av: Ante

Bara för att någon försöker bilda sig en uppfattning om vad som händer på andra ställen än Docksta ;) (ang. din kommentar om min liberiadokumentär)

2009-03-16 @ 19:45:06
URL: http://www.anwi.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0