Sorry to disappoint you. Sometimes the answers just aren't that simple

Motivationen är tillbaka (om änså bara flyktigt, den finns iallafall) och jag är ledig ifrån skolan imorgon!

Igår fyllde min goda vän Anton 17 så jag + Emma, Emma och Hanna sovde över hos honom. Det var as trevligt med singstar och Tacos <3. Sen kom jag inte i säng fören sent så jag hade lite huvudvärk på fysiklektionen idag. Men men, jag köpte även sista delen av Twilight böckerna (Sålänge vi både andas) och jag längtar as mycket tills jag kan läsa den. Imorgon blir det hårdpluggning av Matte, Kemi och Fysik och även lite välförtjänt sömn.

House: So what was the plan? I'd feel so humbled by missing a case, that I'd re-evaluate my entire life, question the nature of truth and goodness, and become Cameron?
Dr. Wilson: Something like that.

// Lisa - His insane reaction to a simple rectal thermometer reading, probably says a lot more about his mother than it says about me.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den är så JÄÄÄÄÄVLA braaaaaaaaaa!!!!!!!! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2009-03-11 @ 20:16:11
Postat av: Emma

HAR DEN KOMMIT UT?! :O Jag måste få låna den när du har läst ut den :D:DD:D

2009-03-12 @ 21:26:37
URL: http://quatropop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0