Don't make me hungry. You wouldn't like me when I'm hungry

Söndag igen och gissa vart jag är? Hos Dexter (aka Jessica) och vi har nyss sett på Robinson (Älska Lukas, jag hoppas att han kommer att vinna <3) Eftersom mitt internet fortfarande inte funkar (men förhoppningsvis fixar det sig till veckan.) Iallafall så är det här vad jag har haft för mig i helgen.

I Fredags så stannade jag i stan och shoppade huvudet av mig. Bilder får komma senare. På kvällen lagade vi tre rätters hemma och jag städade rummet för första gången på flera, flera månader.

Igår (Lördag) så städade jag hela dagen och jag fick i princip ett nytt rum, så rent blev det. På kvällen får jag hem till Jessica och vi åt grillad kyckling och.... ja, vad mer tror ni? En ledtråd: Det börjar på F och slutar på ilm:

* The Hulk (Ja, "superhjältar" brukar ju alltid vara bra men den här filmen var riktigt tråkig. Eric Bana som spelade Bruce (aka Hulken) var en supertönt, Konstiga scenövergånger gjorde inte saken bättre heller)
* The Incredible Hulk (Edward Norton var en 1000 gånger bättre huvudperson än Eric Bana. Hulkan var argare än i förra filmen, precis som det ska vara, Superbra)
* Dying Breed (Ungdomar som åker ut i tasmaniens vildmark för att leta efter ett "Lejon". Kannibaler i skogen, missbildade människor och våldtäkter. Typiskt skräckfilm. Läskig eftertext om verkliga händelser gillar vi. Sen att Adam (Leigh Whannell) ifrån Saw filmerna var med blev ett stort plus)
* End of the Line (Folk som åker tunnelbana råkar ut för störda kristna idioter som tror att domedagen är här. År det sant? Folk som aldrig ha träffats förut  skapar en gemensam grupp för att överleva i tunnlarna. Rktigt obehaglig på vissa ställen och trots att det var en sliskig litet äckel så var han så otroilgt charmig att jag föll.... lite iallfall ^^,)



Idag söndag ska jag cykla runt Gällsta och ikväll är det Gossip Girl. IHHHHHHHHH!!! CHUCK <3

// Lisa - Hulk *smash!*

Kommentarer
Postat av: Marielle

JAG E HEMMA!!! :D (L)

2009-05-11 @ 14:20:19
Postat av: Marielle

LISA! :O Jg har inga pengar på mobilen! X/ Har inte kunnat ringa dig på din stora dag! :'( Vill bara säga iaf att du e underbar ^^ och längtar tills vi ses igen (L)

2009-05-14 @ 09:21:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0