När du är i skogen, kan inget hindra Linnea från att kalla dig en idiot (:

Ja, idag har det varit en väldigt slapp dag. Vi skogsvandrade med klassen och det var riktigt mysigt (trots att jag höll på att fall 25 gånger och bara hade Brago kex + Sprite till fika). Efter vandringen köpte jag nya hörlurar till iPoden, för jag har lyckats med att he sönder två par hörlurar på två dagar. Var hemma igen halv ett och tog det lugnt.




Har även försökt med lite kemiplugg (Prov imorgon), men jag insåg att jag satt hellre och petade i min navel med pennan än att läsa kemi så jag gav upp. Bära eller brista på provet, men jag hoppas tror på det första :)

// Skogsmulle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0