Say my name and his in the same breath

Kemi prov idag.... och det gick bättre än vad jag hade kunnat hoppas på. Men det betyder å andra sidan inte att det gick bra, för det gjorde det inte. Flummade mest runt och skrev lite uträkningar så det åtminstånde SÅG smart ut. Men Malin har lärt mig att ha positiv inställning, så det känns bättre iallafall.

Sen så har jag varit tvungen att välja om en kurs i Individuellt Val till nästa år. Jag ville ha Självkänsla och Inlärning, för det verkade ganska kul. Men nä, det blev inget av den kursen så det minst värdelösa av alternativen som fanns kvar var hälsopedagogik. Känner ni hur väldigt rätt det klingar att jag ska läsa det? Jag tror jag dör.

// Lisa - I don't just want to be a footnote in someone else's happieness

Kommentarer
Postat av: olivia

Jag funderade faktiskt på Hälsapedagogik (det var självaste *** vad svårt det var att stava, inte vet jag om det blev rätt heller), så jag tror att det är ganska kul! :)

2009-05-27 @ 19:10:58
URL: http://olivial.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0