Ge undulaten mat

Imorse klev jag upp klockan 8 (!) för att jag minsann skulle på dop. Det har nog aldrig hänt förut att jag har klivit upp så tidigt en vanlig lördag. Iallafall var det mitt lilla kusinbarn som fick vatten hälld över sitt huvud i kyrkan. Det var mer rörande än vad jag trodde att det skulle vara, riktigt vackert var det. Det var mysigt att träffa alla kusiner också. Lilla Joline, välkommen till denna grymma värld.

Hela kvällen har jag suttit framför brasan och läst Jane Eyre. Ren kärlek.
Och spelat Martin Stenmarcks "Ta Undulaten" om och om igen.
Fy fan vad bra den är.

// Lisa - Hellre utan gåsdun än att ligga där med dig.

Kommentarer
Postat av: Rebecka Vigren

Det är mysigt med dop och andra "viktiga" traditioner! :)



Martin Stenmarck är bäst <3

2009-11-08 @ 01:22:17
URL: http://rebeckav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0