I'm sick of this

Hallå där.

Jag har inte dött om det är någon som tror det, dock är jag äckligt förkyld.
Har inte ätit mat på tre dagar eftersom jag inte har någon matlust, vilket är väldigt ovanligt när jag är förkyld, brukar nämligen äta allt jag kommer över. Men icke sa Nicke. Nu har jag levt på vatten, piggelin och frukt.
Har varit sängliggandes i två hela dagar, varav jag sov över 18 timmar på ett dygn.
Har varit så slut att jag inte ens orkat se på tv.
Jag har helt enkelt bott i min säng hela helgen.

// Sjuklingen


Kommentarer
Postat av: Rebecka Vigren

Jag vill också va riktigt sjuk eller riktigt frsik! Inte nått jävulskt mitt emellan!! Gah, jag blir så sur...

2009-11-02 @ 20:45:29
URL: http://rebeckav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0