Matte C är cp

Idag har det varit både en bra och dålig dag. Jag har gjort det mest pissiga matte prov jag någonsin har fått äran att räkna (eller vänta, jag tar tillbaka det där. Jag hade ett prov i 8:an som handlade om funktioner som gick riktigt dåligt med). Iallafall känns det lite bättre nu, för det är tydligen inte bara jag som tycker att provet var svårt. Dock får vi se vad som händer.

Men en bra sak som har hänt är iallafall att skolkatalogen kom idag! Så jag har kollat igenom den väldigt grundligt och kan konstatera att Ostklubben är den bästa klubben som någonsin har skapats. Trots att jag hatar ost. Herregud vilket roligt folk det finns.

// Lisa ≠ Matte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0