Bara för att man alltid ska hålla sig till fakta

Idag lärde jag mig en viktig sak. Att alltid hålla mig till ren fakta. Därför vill jag bara klargöra att det inte var Malin som var med mig i onsdags när jag köpte Star Wars tröjan, det var minsann allas vår högt ärade drottning Julia. Hon är den mest gudomliga människa på hela jorden och förtjänar att få blir världsdiktator (näst efter mig och Fanny då). Alltså vill jag klargöra att det var JULIA som var med mig och köpte Star Wars tröjan i onsdags. 

Andra viktiga saker som har hänt idag:
* Julia den underbara satt framför mig på Kemin och Matten
* Julia åt på skolan, för hon ville inte äta på Subway och fira att vi har lov (Men det ville däremot jag, Johanna, Linnea, Sara, Hannah, Malin, Henke, Albin och Adrian)
* Julia det otroligt häftiga svarade rätt på en fråga på Svenskan (Svaret var Italien!)
* Julia är helt enkelt bäst i hela världen. Bara så att ni vet.


Drottning Julia med sina trogna adelsdamer Malin, Hannah och Johanna <3
(Jag är en hovnarr. Jag förtjänar inget annat)

Så nu vet ni sanningen.

// Hovnarren


Kommentarer
Postat av: Julia

LISA! <3 du vet väl att du ändå hamnar i helvetets innersta krets (förrädarna)?! :P :)

2009-10-24 @ 13:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0