I worry I won't see you face light up again

Igår var det IC-fashion show (som Samhälls International Class-3:orna fixar varje höst för att samla ihop pengar till sin utlandsresa) och den var faktist riktigt bra. Anton gick såklart. <3 Dock tycker jag att förra årets treor gjorde ett bättre jobb på att forma själva visningen. Det var för lite show i år. Men den var bra.

Innan modevisningen så gick jag på stan med Malin, och jag köpte lite kläder (bl.a en till Star Wars tröja. Ihh) och senare mötte vi upp Enya och Becka för att gå och äta på Subway.



Idag har jag varit hemma för jag är sjuk. Det kan ha och göra med att jag gick på skolan igår trots att jag kände mig krasslig, och sen var igång hela dagen. Så jag behövde ta det lite lugnt idag. Eftersom jag inte har någon feber ska jag försöka pallra mig iväg till skolan imorgon. För det är ju faktiskt lov snart. Herregud vad jag längtas! Det här lovet kommer att äga.

Sen spelade dom en väldigt kär låt i mellanakten igår på visningen:
Howie Day - Collide
 

// Lisa - I'm quiet you know. You make a first impression.

Kommentarer
Postat av: Becka

Jag håller med dig, det var snäppet bättre förra året. Men jag tycker att Anton var duktigare i år! :)



Trist att du känner dig krasslig, hoppas du kommer imorgon! Jag funderar på att skolka (alltså ljuga) på dansen för att jag inte orkar vara med... laaat! Nämen jag säger bara att jag hade bråttom och inte hann packa eller att jag glömde gympakläderna eller nått, det löser sig, haha!

hoppas du kommer imorgon i alal fall, sista dagen! :O :D

2009-10-22 @ 15:14:50
URL: http://rebeckav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0