I didn't create a monster, I was used by one. He… used… me

Idag har varit en helt vanlig måndag. Vilket betyder två timmar och fyrtio minuters Matte/Fysik. Vilket är som gjort för att jag ska börja gå runt i klassrummet och prata med folk. Jag måste verkligen försöka sluta med det här, för jag ligger ALLTID efter i matten. Dock var jag liiiit före idag så jag ser den slappande tiden som befogad.
Host. Host. HOST. Sen att Biologi Redovisningen ägde. Såklart. Hahaha.


Nä, nu blir det Kemi plugg.

Dagens låt:
Say Anything - Alive with the glory of love

// Lisa - And one thing leads to another and this hypothetical guy starts having sex with this hypothetical girl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0