I'm not a bad patient. She's a bad visitor

Idag har det varit en riktigt bra dag.
Vi hade ingen lärare på matten, spelade brännboll (som faktist gick riktigt bra om jag får säga det själv, trots att vårat lag förlorade. Dock med bara en poäng. Jag träffade bollen och det är väl det som räknas?), slutade tidigare och fikade efter skolan med Hannah och Malin. Men nu är jag hemma och ska börja beta av mitt lilla läxberg.

Föressten fick jag Män Som Hatar Kvinnor av mamma igår och en liten sneaky present av Becka och Anton idag. En jätte försenad födelsedagspresent.
PRISON BREAK SÄSONG 3!!! IHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH.
Jag började hoppa i bussen. Älskar er <3



// Lisa - Well, that would be a strong, romantic statement. Women like a man that would kill for them.

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

härligt med presenter och film är aldrig fel att få eller en bra dvdbox!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0