Jag kan ha räknat sekunderna som gick

Det är nog inte många som har missat att vi håller på att bygga om här hemma. Men om någon inte vet det ännu så, ja vårt hus är ett stort kaos. Idag har vi stängt av 2/3 av vår nedervåning för golvslipning. Det har resulterat i att det inte finns någon fungerande TV i vårt hus. Trodde jag ja.

Tills jag gick ner till köket, och inte hittade mina föräldrar. Jag stannade upp, kollade in igenom den lilla glipa det finns in till vardagsrummet (där mörkret slukar allt för tillfället), och hörde någon som sa något, och sen lite musik. Jag gick runt på utsidan och hittade mina föräldrar i utbyggnaden (som är full med vardagsrumsmöbler huller om buller), på varsin pall, framför en 50 tum stor tv som stog på golvet cirka 1.5 meter ifrån dom. Dom var nöjda för dom kollade på nyheterna.

Och ni tycker att JAG är TV beroende?

Dagens låt:
Lars Winnerbäck - Jag får liksom ingen ordning

// Lisa - Jag kom på mig själv med att undra för ett ögonblick

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0