Utbyggnaden - Del 1

Eftersom Susanne frågade så snällt så kan jag väl lägga ut lite fler bilder på utbyggnaden. Dock vill inte mamma att folk ska veta hur stökigt det är här för tillfället, så jag fick bara ta kort på vissa "ostökiga" delar. Mer blir det när allting är klart (eller mindre stökigt, haha).


Vi har fått en dörr i vårat vardagsrum som aldrig varit där förut.



Nä, vadå att min mamma gillar Rött och Oranget?
Övre bilden är fondtapeten i mina föräldrars nya sovrum på nedervåningen och den undre bilden är ifrån "deras" badrum. Det ni ser är där duschen ska stå.


Kommentarer
Postat av: Becka

Tapeten var sjuuukligt fin!! Kaklet i duschen e häftigt tycker jag :D Jag vill jättegärna att det ska vara klart nu så man får se hur det blev :o :D

2009-09-09 @ 18:50:52
URL: http://rebeckav.blogg.se/
Postat av: A. Hörnfeldt

Jag pratade just med min kära mufordföranden och diskuterade precis det du skrev. Det är inte så himla konstigt om det blev mer uppståndelse i år, med tanke på att vi aldrig hade fler än ett förslag förra året. Det behöver inte betyda att det förra elevrådet skötte sin uppgift dåligt (vilket jag dock kan hålla med om att de gjorde), utan bara att det uppstod en konflikt.



Sedan måste jag få säga detta. Du får förlåta mig, men du vet att jag alltid är ärlig och säger vad jag tycker. Jag tycker att det är rent ut sagt tragiskt om du anser att folkrepresentanter som sysslar med pajkastning är någonting som kan representera dig rättmätigt. Själv vill jag hellre ha någon som är ärlig, och som jag kan känna förtroende för, än en styrelse som tar omvägar och hugger varandra i ryggen. Jag vill ha representanter som hellre ägnar sin tid åt att arbeta för oss elever, än åt att lägga sin tid på att pajkasta andra.



För övrigt kan jag finna det konstigt, att man ska satsa på direkt demokrati, när den inte alls är demokratisk. Då är det ju bättre att elevrådet själva beslutar, än att elevers olika förutsättningar ska avgöra vems röst som är mest värd.



Observera dock: Jag säger inte att jag inte tror på Markus, och jag säger inte att han har smutskastat någon.

2009-09-09 @ 20:27:06
URL: http://antonhornfeldt.blogg.se/
Postat av: Susanne Öberg

Snyggt!!! Om man ändå vågade sig på såna färger nån gång, jag min beiga råtta.

Skitsnygg fondtapet! Vad läckert badrummet kommer att bli!



/Susanne

2009-09-10 @ 21:10:35
Postat av: Emma

underbar tapet :D

2009-09-13 @ 20:40:25
URL: http://lerevolutioncreatif.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0