I remember every detail. The Germans wore gray, you wore blue

Igår blev det glass och fika efter skolan, tacos med Marre och Becka här hemma, Cittrogänget på 22:an, skrikande efter Anton, Uffes helt sjukt goda chokladbollar, Kent i Spotify, gamla disneylåtar på Youtube och mys med Becka som också sov över.

Idag for vi in till stan för att gå på klädbytardagen på museet. Det var riktigt kul, trots att jag inte hade några kläder med mig. Fick istället sno lite kuponger av Becka. Mest värt var att byta om i ett litet hål i väggen. Fick med mig sju plagg och ett par skor.

Igår såg även jag och Becka på Casablanca och fy tusan vad fin den var. För att vara nästan 70 år gammal så var den riktigt bra. Humphrey Bogart var inte helt fel heller. Så jävla stencool man <3



// Lisa - Here's looking at you, kid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0