It was strange. I could not look away

Igår var det IC Fashion show och det var mysigt. Dock tycker jag att treorna är mycket bättre, men det har väl mest att göra med att de vet vad de håller på med. Eftersom jag inte hade någon skjuts hem fick jag sova hos Johanna, där vi såg på Lost in Austen och snackade till 04.00. Mohahaha. Tur att vi hade sovmorgon imorse. Dock förstördes förmiddagen lite av att jag, Johanna och Malin höll på med fakking fysik fanskapet (aka Labrapport) i två timmar. Efter skolan gick jag och Anton på Bokia där jag köpte fyra böcker, vi gick in på Hemköp där jag köpte påsk-godis och sen gick vi och åt middag på Café UH.

Nu är det påsklov och jag är riktigt nöjd kan jag säga.


En sorts kärlek av Ray Kluun
Mörkrets väg av Michael Cox
Öken av J.M.G Le Clézio
Den stängda boken av Jette A. Kaarsbøl

För att pocketböcker suger allt. Inbundna är vad det ska vara. <3

Nu: Iron Man och chips <3<3<3

// Lisa - Oh, and even though we never, never touched I keep waiting for you just the same.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0