Dagens eskapader

Idag har jag samlat på mig hur mycket vuxenpoäng som helst.

Först följde jag med mamma till stan för att besikta bilen. När jag ändå var där lämnada jag in min cp-dator på reparation eftersom den inte kan läsa CD/DVD-skivor längre (detta innebär att ni inte lär höra så mycket ifrån mig här de närmaste tre veckorna om inte ett mirakel uppenbarar sig och det bara är något töntigt fel. I så fall får jag tillbaka den imorgon). Sen skaffade jag internetbanken och när jag kom hem övningskörde jag. Kvällen har spenderats med att montera ihop en hallbänk och imorgon ska jag till IKEA för att köpa stekpannor.

// Hon som älskar sin språjlans nya bankdosa.

Kommentarer
Postat av: Becka

Fan va bra Lisa! Skaffade du telefonbanken också? ;) Övningskör de!... i'm like a proud mama <3

2010-08-12 @ 00:04:30
URL: http://rebeckav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0