Musikhjälpen på Sliperiet

Igår tog jag med mig Malin för att lyssna på ett stycke Marielle på Sliperiet i stan eftersom de anordnade en lokal version av musikhjälpen där lokala band och artister uppträdde. I kön utanför var de 40 miljarder fjortisar och några stycken söt IC2:or. Väl därinne hittade vi en likasinnad naturare och glada bild-esteter. Marielle spelade och jag fick gåshud. Fy FAN vad hon är duktig. Helt klart en blivande världsstjärna. Och jag har hennes gamla dagisteckningar som jag kan sälja dyrt i framtiden. Awesome.





Eftersom min kamera fick slut på batteri just när vi kom in fick jag använda iPhonens gryniga bildbevarare istället...

// Hon som har Marielles autograf!

Kommentarer
Postat av: Rebecka Vigren

Marre e bäst, Rämsy är en häst.

Emma skrattar för hon är så söt, jag ser ut som en liten nöt.

Lisa är så nöjd över sin Iphone nya, hoppas du ej behöver den förnya.

Förlåt för mina konstiga rim, min hjärna är fortfarande inte i trim.

Nu har jag rimmat klart, igårkväll var det underbart.

2010-12-18 @ 20:02:53
URL: http://rebeckav.blogg.se/
Postat av: christian

Haha, Höjden av att vara fjortis är att i ett blogginlägg berätta mer om hur många fjortisar det var på musikhjälpen istället för att kommentera hur mycket pengar tillställningen drog in!!

Nej fy för dig, I din panna står det idag YTLIGHETEN SJÄLV!

2011-12-19 @ 09:31:55
Postat av: Lisa

Haha, du var mig lättretad en. Jag älskar musikhjälpen, tycker att det de gör är fantastiskt men det var inte saken här. Saken var det att de stod en massa ungdomar runt 13 år utanför Sliperiet och rökte, drack folköl, levde om och betalade inte ens inträdet (som gick till förmån för Musikhjälpen). Det gjorde mig irriterad.



Sluta sprida näthat och försök med kärlek nästa gång. God Jul på dig!

2011-12-19 @ 13:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0