Anyone who thinks they should pay a guy money because he can throw a ball really far or pedal really fast deserves to be ripped off

För att ett paket med nya filmer är ungefär det bästa som kan hända mig.

Och den här gången blev CDON.com utbytt mot Discshop som hade rea på en massa import DVD-filmer. Dock var den främsta anledningen att CDON blev utbytt mot Discshop att CDON inte hade Say Anything som, ja just det, jag har tänkt på konstant sen jag såg den förra veckan.



Ja just det, hittade även en av alla de filmer med Robert Downey Jr. som inte CDON.com har. Den hade även 18-års gräns.




// Lisa - What makes a guy start drooling? Chase, were you wearing your short shorts?


Kommentarer
Postat av: Rebecka Vigren

omg omg, jag måste få låna say anything av dig sen! kom på en greys quote som måste syfta på den filmen!! "Hold a radio over my head outside your window" :o

2010-12-28 @ 16:02:57
URL: http://rebeckav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0