Hepatit A och Matte C

Idag har det inte varit någon vanlig fredag, den har faktist varit ganska kass hittills. Det har varit Matte C prov, som gick riktigt uselt. Sen försov jag mig nästan imorse. Jag har tagit vaccination mot Hepatit A (samma som förra året innan Kina) så nu är jag skyddad i minst 20 år. Och imorgon är det öppet hus vilket innebär att jag måste kliva upp klockan 07.00 på en lördag. Men trots allt det där tråkiga så är jag riktigt glad. För att det fredag. Och inget kan förstöra det.


Bilden har inget med texten att göra.
Jag tycker bara om den väldigt mycket <3

// Lisa - Get thee to a nunnery.


Kommentarer
Postat av: Jessica (aka Dexter)

<3

2010-02-05 @ 18:53:57
Postat av: Becka

Jag va jättetrött imorse också, tokigt. Fredag dock <3 Känns inte SÅ hemskt med skola imorn ändå jag ser mot en ljusare framtid med melodifestival, subway, goda smaskiga vänner, tacos, umeå, lycksele m.m! Becka <3 bilden (L)

2010-02-05 @ 21:33:22
URL: http://rebeckav.blogg.se/
Postat av: Viktor Bijlenga

Hejsan, jag såg att du hade lämnat en kommentar på 365 filmer. Jag har startat en 365 blogg med tanken att genomföra 365 saker. Du kanske är intresserad av att läsa?

2010-02-05 @ 22:30:06
URL: http://tresexfemkultur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0