Thai---Land

Om drygt två timmar så kommer jag att kliva på bussen som ska ta mig ner till Arlanda där jag ska kliva på planet till Thailand. Det här känns spännande. Och jag är riktigt taggad. Väskan är packad, iPoden är laddad, magen ska snart vara fylld med gott fika och allt som går att fixa är fixat. Jag hoppas att ni inte kommer att sakna mig allt för mycket, för jag kommer att sakna er som chipspåsen saknar chipsen när jag har ätit upp dem. Men sörj inte! För innan ni vet ordet av är jag tillbaka. Med en söt liten Thaipojke som håller min hand.

mohahaha.


Det här kan ni lyssna på medans ni saknar mig.
För att den är så JÄVLA bra! <3


// CRAZY "RESHÖG" LISA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0