Att inte veta vad man vill vidareutbilda sig till suger

Jag har spenderat 3 hela timmar i soffan med en hög Högskolekataloger (haha, två hög efter varandra) och letat utbildningar. Jag har inte kommit fram till något än, men jag är påväg. Dock känner jag mig aldrig träffad av beskrivningarna - "Motiverad" "Älskar att ta egna initiativ" "Älskar att bygga vägar" Har iallafall lite förslag på vad jag inte vill jobba med:

- Psykologi
- Matte
- Teologi
- Högstadielärare
- Någonting som har med idrott att göra

Alltid en början.

// Lisa <3 Sova


Kommentarer
Postat av: Linnea

haha känner likadant. Vet inte hur alla bara "vet" vad de vill göra.. Dessutom så vill man ju ha en chans till jobb när man slutar. Så att plugga design eller liknande är ju liksom inget säkert kort, så ska man investera tid och pengar i plugg känner iaf jag att jag vill "Bli" någonting. Inte lätt alls!

2010-01-23 @ 12:41:23
URL: http://katinaheldine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0