It's the same old song

Idag har det varit galet mycket snö. Och blåst som jag vet inte vad.
Bussen till skolan var försenad med cirka 25 minuter, och bussen hem fastnade i en bilkö i cirka 45 minuter. Mamma fastnade på E4:an, i samma bilkö fast längre fram, i två timmar. Sen halkade jag när jag sprang över E4:an mitt inne i stan. Jag har även luktat estrar hela dagen. Och inte de goda som luktar äpple. Utan de som luktar banan-äckel. Sen har jag haft fysikprov också. Det gick sådär. Dock tror jag att det gick sämre än vad det känns som. Det brukar bli så nuförtiden.

Men jag är riktigt glad ändå. För imorgon är det fredag. Och det finns få saker som slår den känslan.

// Lisa - A sentimental fool

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0