Moderkärnor och dotterkärnor

Jag lyckades nästan lura mig själv där ett tag.
Fick min hjärna att tro på att jag skulle kunna lyckas med att plugga framför datorn (i brist på min riktiga miniräknare, som jag glömde på skolan, var jag tvungen att knappa på datorns egna kalkylator). Hittils har jag suttit här i över en timme och vad har jag gjort? Kollat på Robert Downey Jr. videoklipp (jag måste sluta med det här beteendet), läst ett 30 tal bloggar och lyssnat på Cat Stevens låt Trouble om och om igen. Har jag gjort någon fysikuppgift alls? Nej.

Jag tror jag ser mig själv som besegrad än en gång och slår mig ner i min soffa, i min egna Mancave, istället för att sitta här till ingen nytta.



// Hon som lovar att skaffa ett liv... i tid tills år 2036

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0