Om förmågan att råka gå rakt in i väggen

Ni vet den där känslan när du håller i något och plötsligt glider det bara ur händerna på dig?
När mobilen slår i golvet och batteriet faller ut och du har ingen aning om hur du kunde ha tappat den, du höll ju i den så bra nyss. Det händer mig minst varje dag. Iallafall liknande saker. Som att slå tån i bordsbenet, tappa fjärrkontrollen i marken eller att råka gå in i väggen. Utan synbar anledning.

Jag slog nyss huvudet i min vänstra dörrkarm. Jag missade dörröppningen. Alltså, jag vinglade inte. Jag höll inte på att falla. Jag MISSADE att gå rakt genom dörröppningen, som förövrigt råkar vara minst en halv meter bred. Ibland är jag helt enkelt bäst.

// StorKlanteN

Kommentarer
Postat av: Becka

Du är bara extremt söt! Ses idag och imorn och dagen efter det <3

2010-01-21 @ 00:07:51
URL: http://rebeckav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0