När jag faller lycklig och fri var det falskt alarm, falsk marknadsföring

Skulefestivalen igår var lika mysig som den alltid brukar vara.

Glada människor och härlig musik. Anna Bergendahl var lite för älskvärd, Kung Bore chillade ganska hårt och Martin Stenmarck öste (dock öste hans gitarrist mera <3). När jag gick på de obligatorisksa dassen så såg jag att Bo Kaspers Orkester har besökt Skule också, dock var året 1999 och jag kom inte alls ihåg det. Lite ledsen i ögat blev jag. Fick med mig en wokrulle och ett stycke Jessica hem också.
















// Lisa - I septemberland.

Kommentarer
Postat av: Marre

HAHAHA!xD Jag ser VERKLIGEN superhappy ut! xD Niice

2010-07-11 @ 12:18:50
Postat av: Marre

Justja! Du råkar inte vara pepp på att vara modell någon gång framöver? :o

2010-07-11 @ 12:19:15
Postat av: Lisa

Hahaha, jag känner det. Du och Emma såg typ likadana ut på Stenmarck ;)

Jo, jag är as pepp på att vara modell! :D

2010-07-11 @ 18:47:42
URL: http://theoneiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0