Tänk om vi skulle vakna utan läppar? Med hela munnen fylld av jord och bakom tungan inga ord.

I helgen tog jag, Marre, Becka och Elin bussen till stan där min moster väntade på oss för att skjutsa oss hela vägen ut till min sommarstuga. Där badade vi, åt tacos, kämpade med att tända grillen, spelade Chicago ett x antal gånger, jag fick fyrtal igen, Marre fick vara diskpojke, Elin läste tusen tidningar, jag blev överasskad som tusan att alla tjejerna i Solo tidningen vägde 60 kg, vi undrade vem Ismael var, vi såg Brokeback Mountain (<3<3<3), Jag och Becka dök hur mycket som helst (hon dök som en boll jag dök jätte snett i) och blev även matade med bananer precis som sälar. Otroligt värd och skön helg.



















// Lisa - Jag vill leka krig nu. Vill leka krig och familj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0