Jag behöver en MAAN, en alfahanne, en manmanmanmanman, en MANLYMAN!! .... Jakob?

Galet dålig uppdatering här just nu, men jag har varit upptagen med huvudstad, jobb och stuga.

Stockholm i helgen var i alla fall helt jävla magiskt.
Underbar Hamlet (såg den två gånger), med den äckligt intensiva Gustaf Skarsgård och das Manlyman Jakob Eklund.
Gåshud och tårfyllda ögon vid varannan replik.
Prinsessbröllopet var så fint att jag fällde en tår, fy fan vad kära Daniel och Victoria är.
Anton, Becka, bättre födelsedagspresent var det svårt att hitta <3
För det finns inte många ord som kan förklara hur det känns innuti.

Dagens låt:
Eminem feat. Rihanna - Love the Way You Lie

// Lisa - Han är som feber i mitt blod

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0