Kort summering av en helt vanlig onsdag

Denna onsdag har Johanna haft feber, Fredrik och Simon har sjungit på "Tears in heaven", Julia har gjort ett mordförsök på mig, Malin har ätit chokladboll med sked (som vanligt), Henke nös så högt att jag blev rädd (igen), jag har haft kvartssamtal (eller mentorssamtal som Malin promt vill kalla det) och efter lite dektektivarbete har vi tillslut fått reda på att Thomas inte ligger död någonstans, utan att han är sjuk.
En helt vanlig onsdag med andra ord.

// Hon som tillsammans med Dexter ska göra Umeå osäkert i helgen.


Kommentarer
Postat av: johanna

du glömde skriva att thomas bara svarade på mitt sms och att han älskar mig mest.

2010-03-25 @ 21:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0