Man blir trött på ditt jävla gnäll

Men hallå där!

Jamen, då har jag officiellt varit på mitt första riktiga observationstillfälle uppe på Umevatoriet i Umeå. Det var riktigt spännande, fick kolla i diverse teleskop och lära mig lite hur jag orienterade mig på himlen. Det var helt sjukt vad mycket det finns där ute som vi inte ser, och som jag har konstaterat förut: vi är så sjukt små i det stora rymd-perpektivet. Sjukt. Sjukt och vackert.

Sen fick jag en chans att träffa ett stycke Umeå-bo (aka Andreas) och han bjöd på både julmust och chips. Vad bortskämd man blir. Alltid lika trevligt.

Idag har väl varit en ganska värdelös dag med tanke på att jag for från Umeå runt 10, men väl på skolan visade det sig att det var helt sjukt jävla onödigt att vara där. För vi hade tydligen inga lektioner. Men men, är ledig imorgon också så jag kan inte klaga.

Dagens låt:
Kent – Dom Som Försvann

// Lisa - Du kommer aldrig mer bli dig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0