Giving you all of my heart was a good start, but it turns out you want my soul

Min gamla trotjänare till mobil är åter i mitt säkra (?) förvar.

Den har varit med om mycket nu sen den där gången för fyra år sedan då jag fick hem den och jag kände mig så jävla cool. Den har blivit tappad i marken ett tvåsiffrigt antal gånger, den har strejkat då den fick in vatten i sig, den har överlevt ett fall från 200 ner på stengolvet i ljushallen och den har klarat av en svettig kväll på Statts dansgolv. Den funkar fortfarande. Förutom den lilla bagatellen om att SIM-kotet hoppar ur lite nu och då.




// Lisa - I don't know nothing about that, in fact I don't know nothing at all.

Kommentarer
Postat av: Marielle

Bild på outfitten tack! ^^

2010-10-11 @ 18:57:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0