I'll only ask once that you and your adorable sweater step away from the door

Lördagen spenderades på ett dansgolv tillsammans med ett X antal andra människor som alla febrilt skrev på höstens högskoleprov. Första gången jag gör det och jag blev positivt överasskad. Det var midre svårt än jag trodde. Men låt er inte luras, ingen 2.0 här. Men jag är nöjd. Trots att matte-delen (NOG) var den det gick allra sämst på. Och jag går natur. Och ska läsa Matte E. Är det någon som ser det paradoxala här?

Kvällen har spenderat tittandes på Youth In Revolt med Michael Cera som tönt (vad annars?), Justin Long som svampätande chillare, Michael Buscemi som gubbsjuk pappa och Ray Liotta som cp-polis. Sjukt kul. Sjukt ful. Går inte ens att förklara utan att det blir fel. Se den istället.



// Lisa - Shouldn't you need that child support money to support your child?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0