Och må dina hårddiskar för evigt alltid krascha

Har varit otroligt mör i hela kroppen hela dagen. Är väl inte så konstigt när man tänker efter. Vill bara skratta. Har precis samma känsla som när jag fick ont i armen efter svininfluensavaccinationen. Ibland tror jag att jag har något fel i huvudet. På ett bra sätt. Om det finns något sådant sätt.

Suttit i kassan på Ica heeeela dagen (läs: fem timnmar) och eftersom jag hetsbyter radiokanal från P4 till P3 så fort jag får chansen har jag även hört den här låten för många gånger idag. På ett bra sätt. Om det finns något sådant sätt. Jag älskar den alldeles för mycket. För att meningen "Du ljög fan bättre än delfinerna simmar" är sådär fullkomligt klockren.

// Vanadis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0