Oh God, you gotta make it stop

Såklart har jag gått och blivit förkyld. Detta räknas till den tredje gången i år: Först var jag sjuk hela veckan jag spenderade i Paris, sen blev jag sjuk i mitten av sommarlovet då jag jobbade som mest och nu är jag sjuk när jag egentligen borde gå på körlektioner. Att vara förkyld är totalt värdelöst då man inte har någon skola att sjukanmäla sig ifrån.

Har tröstat mig med att boka House säsong 6 som kommer någon gång runt den 20:e oktober.
Längtar längtar längtar längtar.

// Lisa - I guess that's why they call it the blues.


Kommentarer
Postat av: Rebecka Vigren

Haha, ja åh det kan jag förstå. Jag säger bara: coopers imorn... är jag och Emma sjuka då? kanske...

2011-10-05 @ 16:53:50
URL: http://rebeckav.blogg.se/
Postat av: Lisa

HAHAHAHA. Fan vad glad jag är att coopers ligger i mitt förflutna(:

2011-10-05 @ 21:20:32
URL: http://theoneiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0