Great Scott!

I fredags stack jag till stan för att vara med fyra stycken IC3:or och ett stycke Johanna då vi alla såg Tillbaka till Framtiden-Maraton på Folkan. Vi har lärt oss att inte störa "The space time continuum" och att man ska "Make like a tree, and get out of here".



I lördags stapplade jag ved hela dagen och blev bjuden på trerätters hos familjen Vigren. Becka lärde mig att äta förrätten "Majs på macka" och det smakade utsökt. Sen fick jag se sjuka saker då Kent och Evas 20 år gamla bröllopsvideo visade. Jag har nu hållhakar på alla vuxna i Docksta.



(Observera Beckas häst uppe till vänster. That's all.)

// Lisa - Dream of ways to throw it all away.

Kommentarer
Postat av: Julle

Avis. Men vi stalkade Tom Felton i nån apfilm istället :D

2011-09-25 @ 14:06:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0