Jag går i dagar i tröjan du hatar

Idag längtar jag till sommaren så otroligt mycket. Att känna vinden i håret på båten ut till Baggviken, friheten att ta en cykeltur mitt i natten när mörkret aldrig infaller och bara den lilla saken att äta en glass utomhus utan att frysa.

Jag fick min kamera med posten idag. (Ja, jag lyckades glömma den sista dagen i Delhi i Hedvigs väska. Var så försiktigt hela resan men lyckades ändå faila). Har den i alla fall i tryggt förvar nu, så håll utkik för det kommer snart upp lite bilder här.

Ikväll kommer att stycke Becka hit för lite tacomys och kvalitetstid. Sunder.


// Lisa - Kanske var det tur att jag föll så djupt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0