This was a lucky recollection, it saved her from something like regret

För exakt en vecka sedan satt jag hemma hos min värdfamilj i Montpellier och packade ner det sista i resväskan. Galet att det redan gått en vecka. Känns på ett sätt som en evighet, ett helt annat liv. Det är otroligt hur lätt det är att komma tillbaka hem igen, precis som om att ingenting har hänt.
 
Hade tacokväll med Becka i onsdags. Var längesedan jag orkade äta så mycket tacos. Såg lite film gjorde vi också, Hamilton 2 - Men Inte Om Det Gäller Din Dotter (Mikael Persbrandt kan aldrig göra något dåligt<3) och The Lucky One (Börjar faktiskt tycka att Zac Efron är rätt så duktig, snela vad händer med mig?)
 
 
Dagens låt:
Claude François – Rien Rien Rien
 
// Lisa - A la place du cœur tu n'as rien.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0