Om konsten att rida på kameler

Hej mina vänner! Helgen har spenderats i Pushkar för kamelsafari och sömn i tält. Min kamel dreglade på hela mitt vänstra ben, men det var okej. Själva Pushkar var lite för turistaktigt (efter tre veckor av indier som stirrar på oss och knäpper kort så fort vi går förbi så kändes det lite konstigt). Har aldrig sett så mycket hippies på samma ställe heller. På vägen hem stannade vi på McDonalds, vilket var intressant eftersom de inte har kött från varken gris eller ko här på McDonalds vilket medförde att de hade typ fem valmöjligheter. Blev sjukt besviken när jag fick reda på att de inte hade currydipp till McNuggetserna. Ja, jag är I Indien men ingen currydipp. Skämmes. Nivedan (en av våra Project Executives) spelade musik i bussen hem och det blev partybuss. Vi övade på vara schyssta Bollywood-skills. Sen när alla var less på musiken satt jag, Clarina, Hannah, Anita och lyssnade på tysk partymusik på Clarinas telefon istället. Värd helg. Internet är verkligen sämst har så ni får ha tålamod med alla mejl jag inte har svarat på, försöker bäst jag kan. Bloggen går dock före så alla kan läsa.

Kommentarer
Postat av: Rebecka Vigren - Fotoblogg

låter helhäftigt! kan verkligen se besvikelsen i ditt ansikte på Indiska McDonalds, åh. Jag är också sämst att svara på mejl och jag har ingen ursäkt, så blogga på mycket!!

2012-01-30 @ 17:53:18
URL: http://rebeckav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0