What do tigers dream of, when they take a little tiger snooze?

I helgen har jag varit på tiger safari och trots att alla odds var emot oss så såg vi en tiger. Det var faktiskt ganska sjukt. Kan tyvärr inte lägga upp några bilder fören jag kommer hem så ni får tjå er lite. Haha.

Den här veckan (på torsdag) är det en helgdag har i Indien för de firar årsdagen när de blev en republik, det betyder att skolan har varit lite knasig idag då min klass skulle öva på en dans de ska visa upp på torsdag. Så jag satt och kollade på deras genrep och de var riktigt bra. Låten fastnade i mitt huvud resten av dagen.

En rolig sak är att i bussen vi åker tillsammans till vara “work areas” så spelas det ofta svensk musik då en tidigare volontär har lämnat en bland-CD här. Jag och den andra svensken här (Camilla) sjunger med till “När vi två blir en” och ingen annan fattar någonting.

// Geten


Kommentarer
Postat av: Rebecka Vigren - Fotoblogg

Åh det låter underbart! Superkul med tigern också! Ska försöka svara på ditt mejl nu ikväll eller i värsta fall imorn!

2012-01-24 @ 17:19:21
URL: http://rebeckav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0